Hayat mı? Toplamda üç gün aslında;
doğduğumuz, içinde bulunduğumuz ve son nefesimizi verdiğimiz... En zoru da ikincisi değil mi? hüzünlerimiz, sevinçlerimiz, yaralarımız, yaraladıklarımız, geride bıraktıklarımız... Tıpkı yeniden doğacağına inandığımız batan güneş gibi vesselam...
Trabzan misali bizde bu inanç. Her ne olsa da yaşıyoruz en nihayetinde bir sincap gibi mesela...
yeni günü,güneşi bekleye bekleye...