#Türkei
Bazı şeyleri düzeltmek bu kadar zor olmamalı hiç bir şey insanların hayatından daha önemli değil
Güzelim vatanım Türkei umarım daha fazla kötü olay yaşamazsın...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
mülakatlarımı kodlarken, mülakat yaptığım mühtedilerden birinin Türkiye ile ilgili şu tanımlaması çok hoşuma gitti : " Türkei war so ein Ort, wo sich so ein café, wo sich damals alle möglichen Leute getroffen haben. Und da waren eben auch diese Europäer, die auf Sinnsuche waren. (Aisha SP2, Pos. 48)" "Türkiye, o zamanlar her türden insanın buluştuğu bir kafe gibiydi. Anlam arayışdan olan Avrupalılar da oradaydı"
Das Erdbeben in der Türkei hat unsere Herzen gebrochen. Es gibt immer noch Menschen unter den Trümmern, es gibt Familien, die immer noch hoffnungsvoll warten. Ich hoffe, dass alle überleben.Gute Besserung Türkei 🇦🇹❤️🇹🇷 (Türkiye'deki deprem yüreğimizi dağladı. Enkaz altında hala insanlar var, hala umutla bekleyen aileler var. Umarım herkes hayatta kalır. Geçmiş olsun Türkiye 🇦🇹❤️🇹🇷)
Deprem
Atatürk'e iftira atmayı bırakın!!!
Sizlere, yanlış bilinen ve siyasal islamcıların sürekli Atatürk ü katil ve din düşmanı ilan etmesine gerekçe olarak kullandıkları bi kaç bilgi vermek istiyorum Yıllarca Atatürk'ün şapka inkılabı yüzünden, dinsizliği yüzünden hocaları, mollaları idam ettirdiği yazılıp çizildi ve siyasilerce kullanıldı. Diğer yandan kürt düşmanı olduğu algısı yayıldı. Bugün her 2 kürtten birinin Atatürk'ü sevmediğini görebilirsiniz 🔹BİR PROJE 1930 Kurt Ziemke - Die Neu Türkei' (Yeni Türkiye) adında bir kitap yayımlamıştır Bu kitapta Almanya’nın Türkiye’ye yönelik uygulaması gereken politika ve stratejisi anlatılmaktadır. Bu strateji ve politikalara göre: ‘İngilizler Musul’da hedeflerine ulaşmak için bir yandan Türkiye’deki ayrılıkçı hareketlere destek verirken bir yandan Kemalist akımın yayılmasını engelleyecek önlemlere başvurmuşlardır.Yapılması gereken Kemalist Cumhuriyetin hem din düşmanı, hem de Kürt düşmanı olduğu temasını İşlemektir. 🔹İskiliplili Atıf Hoca'nın asılması ; Teâlî-i İslam Cemiyet'ne başkanlık yaptığı sırada bu cemiyet Kurtuluş Savaşı sırasında aşağıdaki bildiriyi yayınlamıştır. İslam kilidinin anahtarını İngiltere’nin güvenilir ellerine teslim etmekte islam alemi için hiçbir tehlike yoktur. Yunan askerlerine karşı gelmeyin, onlar padişah efendimizin daveti üzerine ülkemizi işgale gelmişlerdir."‘ İstiklal mahkemesinde vatan hainliğinden yargılanan Atıf Hoca bildiri dağıtılmadan önceki oylamada red oyu verip imza atmamasına rağmen başkanlığa devam ettiği için suçlu bulunmuştur. Cemiyetin yayınladığı, daha doğrusu yapılan oylamada çoğunluk kararı çıkmayan bu bildiri Yunan uçakları tarafından Anadolu'da dağıtılmıştır. Neticede bir taraf din düşmanı diğer taraf devlet düşmanı sayılmış ve düşmanların ekmeğine yağ sürülmüştür. Bu arada daha öncesinden Atıf Hoca 18
Araştırma-İnceleme
-TÜRK'lük-
Osmanlı torunuyuz diye övünüyorsunuz ya, Osmanlıyla övünüp, Cumhuriyeti beğenmiyorsunuz ya. Osmanlı bir hânedandır. Bir ailedir. Osmanlının yönettiği ülkedede osmanlı ülkesi denir. Daha doğrusu Türkiye-Türkeli denir. 1570 haritalarında bile "Turcici imperii descripto" diye geçer. 2000 yıldır haritalarda toprağa "Anatolia" devlete de "Turkei" deniliyor. Kimse bize Ottoman ya da Osmanlı demiyordu, bunu biz diyorduk. Çünkü bütün topraklar feodal mantıkta olduğu gibi Osmanlı ailesine aitti. Siz 150 yıl önce ben Osmanlıyım, ben Osman oğluyum diyeydiniz bakalım ne oluyordu? Ne mi olurdu? Taht'a hak mi iddia ediyorsun diye kelleni alırlardı. Çünkü Osmanlı bir hânedandır ve ülke Osmanlının malıdır. BİZ OSMANLI ZAMANINDAKI KÖYLÜNÜN TORUNUYUZ. Ve bizimde bir soyadımız yoktu. Sorulduğunda biz müslümanız veya padişahın kuluyuz diyorduk. Çünkü bizim kimliğimiz bu kadardı. Kimse ben Türk'üm, ben şuyum buyum diyemiyordu...
1000Kitap