Öğretmen olmak isteyen, öğretmen olma yolunda ilerleyen ve öğretmen olmuş herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Sıfırdan hatta eksilerden gelen bir hikaye nasıl artıya çevrilir çok güzel anlatılıyor. Bazı şeyler gözümüzü çok korkutur, bu nasıl düzelir deriz aslında inanarak öyle de güzel düzelir, iyileşir ki. Finler de buna inandı ve başardılar. Şuan birçok konuda örnek olarak gösteriliyorlar ve bunu fazlasıyla hak ediyorlar. Umarım bir gün bu güzel değişimi, ilerlemeyi, gelişimi biz de yaşarız demekten kendimi alıkoyamıyorum. Çünkü aslında her şey bizim içimizde bitiyor.