Turna

-Geri Ver Düşlerimi
Bana verdiğin ümitleri geri ver , Yerine konulmayan büyük sözler, Müsade artık acılarda görüşüz, Günlerimi çaldın boşa geçti zaman Ver artık bana düşlerim, Boşuna denedik keşke hiç olmasaydı, Bir ümit varsa dedim o da küstü bana, Kalmadı sana mecalim hadi durma git Neşelerim enerjilerim hepsi bitti, Güneş ay bak sen tarotlarına, Belki benden başkası kısmetin olur, Benim kısmetimi füsunla kapattın zaten.. -turna 08.05.2026
Şiir
Reklam
-Tek Başıma Yürüdüm
Resimin hala duruyor cüzdanımda, Kıyıpta atamıyorum sana olan sevdamdan, Geceleri yoklasada yokluğun yüreğimi, En kötü ağlayıp sana dualar ediyorum Bir gün olsun elbet buluşacağız güller içinde, Mutlumusun peki hâlâ beni hatırlıyormusun, En kötü şey başıma gelse koşup gelirmisin, Her gece küçücük resimine sarılıpta uyudum Göz yaşlarımın arasında kayboluyorum yavaşça, Sahile inince denizin sesi acımı bastırır zannetim, Her gittiğim mekan sahil hep anılarımızla dolu, İç çekip ağlayarak o sitemli yolları tek başıma yürüdüm -turna 08.05.2026
Şiir
-Yalnızca Bir Sitem
Vaz geçeceğim vaz geçeceğim, Seni sevmekten,senin aşkından, Seni silip atacağım aklımdan, Aşkı zevkiyle yaşamak isteyeceksin Bu aşktan vazgeçip gideceğim buralardan, Bu aşk bitmez deme bana seve seve bitecek, İlk başta zor gelecek zamanla alışacaksın, Benden geriye yalnızca bir sitem kalacak Kendini hırpalasanda umrumda değilsin, Bu aşk düştü gözümden bir kere, Asla kendine boşuna bin ümit yükleme, Daha fazla uzatma sitemlerde yaşa -turna 08.05.2026
Şiir
-Sen Olmadan
Güneş yine batıyor akdenizin derinliklerine, Yoksun buralarda gözlerim karanlıkta , Sabaha beş kala hadi gel yanıma, Denizin dalgası bile halime acıyor Yalnız bırakma beni çok korkuyorum , Tınısı bile bozuk bu ruhsuz denizin sensiz, Akşam olmadan güneş tepeye varmadan, Gel ne olursun gözümdeki yaşlar dinsin Yıkıldı bu dünya başıma gittiğinden beri, Sesim soluğum şiirlerim olmuş yalvarıyorum yine, Kumlar buz gibi üşüyorum sen olmadan, Mersin ilk defa bu kadar buz gibi sen olmadan.. -turna 07.05.2026
Şiir
-sensiz yaşamak ölümün diğer adıymış
içimde bir hasret yangını var, tadırıyorsun en derinden acıları, yüreğimde sen varsın ya ondandır yaşamışım sensiz bomboş bir ömür, volkanlar ne ki ben sensiz yanıyorum, sensiz yaşamak ölümün diğer adıymış bana verdiğin en büyük yıkımdı, gözlerime süngüler çektin ya , yokluğunda anladım azraili denizlere alıp götürse beni, bitse keşke bu ızdırap , ben sensiz ecelimle boğulmuşum “yaşamışım sensiz bomboş bir ömür, volkanlar ne ki ben sensiz yanıyorum, sensiz yaşamak ölümün diğer adıymış “ -turna 07.05.2026
Şiir
Reklam