bu akşamda tükendi ciğerlerim,
tanrım bana bu bir ceza mı,
bedenim öyle soğuk ki onu özledim,
neden allahım ayrılıklar keşke hiç olmasa
bebeğim nerdesin şimdi ,
sen benim sevdiğimdin,
neden bitti en güzel yerinde,
sen benim dikenli gülümdün unuttun mu
sigaram bu kez sensiz bitiyor göz yaşlarımla,
ah bebeğim nerdesin sensiz yanıyor içim,
buz gibi odamda her sabah titriyorum sensiz,
yapamıyorum ben olmuyor sensiz hadi gel bebeğim
sen benim aşılmaz hayalimdin,
bir iki diyince hep yüzümü güldürdün,
benim rüyalarımdaki kadındın bir tanem,
neden bu ayrılık radarına takıldık…
-turna
05.05.2026