Aşk uğruna herkes bir kere yanmıştır,
Yanıpta sönmeyen vardır bilirim,
Ayrılık çekenin halinden anlarım,
Bende geçtim o yollardan hasret çeken çoktur
Hani bizim mutlu olduğumuz günler,
Şimdi yaşarsın hep nefesimde nefesin,
Vuslat vurdu hep aşkımıza söylemesede olur,
Kadere boyun eğip beklemek şerefimizde var
Herkesin derdi farklıdır anlarım halinden,
Ben zehrimi aşktan yana içmişim,
Aşk uğruna yanıp sarhoş olmuşum,
Hasret çekip her gece ağlayıp yorulmuşum..
Gözlerim hep yolunu gözledi,
Neredesin şimdi hangi illerde,
Yazılan kadere boyun bükeceksek,
Aşk uğruna yanmaya eyvallah..
-turna
01.05.2026