Turna

-Sensizliğin 2.Gününden
Sensiz iki gün daha geçerse, Bu bedenden can zor ayrılır, Hasretini tattım iliklerime kadar, Sen yoksan yaşamak neye yarar Volkanlar patlasa dağlardan ne gerek var, Yağmurlar halime hüzün ağlarsa ne fayda, Yüreğimde sen oldukça dinmez acım, Sen varsın ya aklımda mezara diri diri gömülmüşüm Sigaram kokuyor yine bugün özleminden, Ben sen diye duman olup tütmüşüm zaten, Resimlerle avundum göz yaşımı durduramadım, Zaten sensizlik öldürmüş beni kurşunlara ne gerek var -turna 29.03.2026
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Unutmak İstiyorum
Sus birazcık dediklerin ilk günkü gibi kulağımda, Birazcık olsun unutmak istiyorum acı çekiyorum, Soru sormayı bırak cevap verecek gücüm yok, Olmadı yapamadık aşk bize harammış Ben kendimden vazgeçtim unuttun mu, Güneşisiz yarınlara kaldım bilmiyormusun, Hayatımıda gülüşümüde uğruna çaldılar , Unutmak istiyorum o günleri bir darbede sen vurdun Onca şey yaptım hatta öldümde dirildim, Her şeye gücüm yetti sensizliğe yenildim, Unutmak istiyorum seni ama olmuyor, Aklımda fikrimde gecelerimde kederimsin.. -turna 29.03.2026
Şiir
-İçimden Dökülenler
Ziyadesiyle yorgunum, Dinlenmeye ihtiyacım var, Ne tansiyonun düştüğü var , Ne de şekerin indiği, Biraz kafayı dağıtmam lazım, Desemde o da yalan olur, Uyuyup dinlesem uyuyamıyorum, İştah desen o da yok, Vay be vermişiz sekize yakın kilo, Hep düşünmekten, Birde stresten bunlar, Yoruldum artık genç yaşımda, Alıp gidesim var uzaklara, Dermanım yokki ayaklarımda, Yine bildiğin gibiyim, Bir çaya bir de tütüne birde takabama, Müptelayım şu sıra. Kelam edecek dilim yorgun, Siyasi olaylar yedi bitirdi beni, Peh diyorum bakma şu habere, Dayanıyorum yine okuyorum, Dertlenip kendimi hasta düşürüyorum, Olmuyor desem gene bi şekilde olur, Kanlı bir bıçak değdi sanki yüreğime, İntihara süsü verilecekmiş hissine kapıldım, Gene ben gene dert gene gam , Varın gidin siz anlayın işte, Diyorum gene; 2 y bir d birde s yani, Yorgun Yoruldum Durgunum Suskunum, Bedenim tükendi ruhum dargın…
Şiir
-Dinle Sevdiğim İki Çift Lafım Var
Daha dediklerim bitmedi nereye böyle, Yetmedi mi dar ettin zaten koca aşkı bana, Yalan dünyada benimde yüzüm gülsün dedim, Gönlün aşkla değil acıyla bakıyormuş bana Gözlerim ilk defa sana delice tutulmuştu, Dur dinle zalim yar acı sözlerin kurşun zaten, Darılmayalım istersen arkadaşça kalalım, Dil yarası denilen pişmanlığın çaresi yoktur Kaderime boyun bükmem bilirsin , Mevlam yazmış bunu silemezsin, Mutluluklar diyip ortada bırakamazsın, Ne günahım vardı bana ayrılığı niye reva gördün -turna 28.03.2026
Şiir
-İki Zıt İklim Olamayız
Seninle el ele hayallerle düşlerle, Kırlarlarda koşuşturup gülüştüğümüz, Gülleri sussuz seni sevgisiz bırakmadım, Sen benim aldığım nefesim olmuştun Özledim seni durma öyle uzakta, Yaklaş bana kutup gibisin, Bir tek kelime etsen yeridir, İki zıt iklim olamayız sende biliyorsun Bir rüzgar esmişti o gün saçların savruldu, Güneşle birlikte parlamıştı sana vurulmuştum, Dudaklarına prangamı vurdun konuşsana, Seni öyle özlemişimki ağlamakta yakıştı bana.. -turna 27.03.2026
Şiir