Turna

-Ankara Bile Affetmez
Göndermişsin sitemli sözlerini, Açtım okudum güldüm geçtim, Gidersen git ne ağlarım ne acı çekerim, Ardından yanacakmış ankara yanarsa yansın Ankara yakmış zaten beni, Yine kaldın işte yalnız başına, Bir gün arama beni pişmanım diye, Dar gelir sana angara bebesi üzülürsün Geleceğin varsada gelme hiç, Yazdıkların tam bir fiyaskoydu , Sen gidince ankara ağlarmış, Ne ağlar ne yanar seni unutup atar.. Burası ankara adamı silerler, İsterse adını nüfustan yok eder, Çubuk bana dar gelecekmiş, Çokta tın seni ankara bile affetmez.. -turna 27.03.2026
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
-Yaz Geliyor /Müjde
Hafif rüzgar esince bir de güneş tepemdeyse, Kendimi bir gemide denizin üstündeymişim gibi hissederim, Hayal işte kendimi öyle avutuyorum seviyorum kısacası, Denizi havasını bir de hafiften yakan güneşi biterim Yaz geliyor işte özledim resmen ruhumu aydınlatan, Denizin sesine gideceğim az kaldı hissediyorum, Yaz geceleri hele ki Akdeniz akşamları bir bambaşka, Geliyordu yaz ağaçlar şenlikti açıyordu dallarında pembe çiçekleri, Heyecanlıyım sevinçliyim mutluyum yaz geliyor işte, Kışın o buhranlı havasından bıkmıştım resmen, Kış kokan şiirler bir kenara şimdi yaz neşesiyle yazılsın, En güzelinden tepemizde güneş bi de soğuk su, Hani için yandıysa içersin derler ya işte yanımda duruyor, Baharın şevkiyle yazıyorum bu şiiri, Niye söyleyeyim yaz geliyor diye.. -turna 27.03.2026
Şiir
-Doydum Aşka
Aşk baharı yaşatır zannetmiştim, Meğersem aşklar birer kıştan ibaretmiş, Alışamadık aramızdaki bağ hep kopuktu, Hayret nasıl olduda bir gülümsedin Farzet kapıldık bu aşk seline, Aşkı sevdin zannettim , Geldik mi artık bu kitabın sonuna, Doyduk mu sevgi denen yemeye Asla vazgeçme unutma beni, Gebeydi bizde sevgi alışamadık, Gözler hep doğruyu söylemezmiş, Yalanda bakarmış isterse oynattırmış Kapıldık bu rüyaya bir hevesle, Doydum artık git uzaklaş benden, Sen sevmekle acı çekmeyi karıştırdın, Bana acıyı sevdirirdin aşkı değil.. “Geldik sonuna artık…” -turna 26.03.2026
Şiir
-bana biraz şans versen
çok koştum peşinden, biraz bana ümit versen, bu hayat mükemmel olur, hep sana inandım ben bana biraz aşkın tonunu göster, sevgiye ister kırmızı de yada pembe, koştum yoruldum seni sevdim delice, biraz şans versen her şey güzel olur talihsizce yaşananları kenara atarız, ben sende o ışığı görmesem koşmazdım, sana inandım dünümü silip geldim , bana biraz sevgiyi ver dünyalar senin olsun.. -turna 26.03.2026
Şiir
-Gidesim Var
Gidesim var buralardan bir valizle, Kafamın içi yorgun atasım var kendimi denize, Sıkıldım insanlardan kaçasım var şehirden, Aşkıda yere batsın dostluğuda Bıktım dert sıkıntıdan malıda mülküde batsın, Şöyle bi deniz havası alasım var iyi gelir ruhuma, Bi göz odası olsun kaldığım yerin denize baksın, Kafamı şöyle güzelce huzurla yastığa koysam Viran oldu gönlüm zaten sevdadan bıktım, Gidesim var bu buhranlı şehirden insanı yorar, Kafa nereye eserse ben oraya yollar uslanmaz, Denizin sesi yeter ruhuma bi tını… -turna 26.03.2026
Şiir