Hafif rüzgar esince bir de güneş tepemdeyse,
Kendimi bir gemide denizin üstündeymişim gibi hissederim,
Hayal işte kendimi öyle avutuyorum seviyorum kısacası,
Denizi havasını bir de hafiften yakan güneşi biterim
Yaz geliyor işte özledim resmen ruhumu aydınlatan,
Denizin sesine gideceğim az kaldı hissediyorum,
Yaz geceleri hele ki Akdeniz akşamları bir bambaşka,
Geliyordu yaz ağaçlar şenlikti açıyordu dallarında pembe çiçekleri,
Heyecanlıyım sevinçliyim mutluyum yaz geliyor işte,
Kışın o buhranlı havasından bıkmıştım resmen,
Kış kokan şiirler bir kenara şimdi yaz neşesiyle yazılsın,
En güzelinden tepemizde güneş bi de soğuk su,
Hani için yandıysa içersin derler ya işte yanımda duruyor,
Baharın şevkiyle yazıyorum bu şiiri,
Niye söyleyeyim yaz geliyor diye..
-turna
27.03.2026