Bana şiir demeyin demeyin çünkü anlatamam bendeki yerini sevdalıyım şiirlere taa en baştan..
nasıl olurda insan kendi evi gibi hisseder nasıl olur da şiir kitaplarında bulur kendini.. Ben kendimi şiirler de buluyorum Şükrü Erbaşın şiirleri mi hele fevkalâde okuyun, düşünün, hissedin o zaman...
Her şiir kitapları ilgimi çeker severim en sevdiklerimi de ezberlerim hasretinden prangalar eskittim şiir kitabı beni büyüledi diyebilirim. Her mısrasi, her kıtası, her şiiri mi güzel olur. Herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap.
Darb-ı Mesel' in anlamı atasözleri demek. Geçmişten günümüze kadar gelen atasözlerini derleyip, toplamış yazarımız. Şahsen ben çok beğendim keyifle okudum. Atasözlerini söyledikten sonra alt kısmında kısa ve öz cümlelerle açıklaması açık anlaşılır bir dille anlatması gayet hoş insan okurken hiç sıkılmıyor. Atasözlerini açıklamalarıyla okumak ve atasözünün sonunda verilen küçük nasihat tarzında ki cümleler de güzeldi ben genel olarak kitabı çok beğendim okumanızı tavsiye ederim.