Zambaklar en ıssız yerlerde açar
Ve vardır her vahşi çiçekte gurur
Bir mumun ardında bekleyen rüzgar
Işıksız ruhumu sallar da durur
Zambaklar en ıssız yerlerde açar
Yağmurlardan sonra büyütmüş başak
Meyveler sabırla olgunlaşırmış
Bir gün gözlerimin taa içine bak
Anlarsın ölüler niçin yaşarmış
Yağmurlardan sonra büyğrmüş başak....
".......Gülü bir kaç kez koklamak mesela..
lezzeti birkaç lokmada geçiştirmek.. Noktaya hapsolmamak, damlada boğulmamak.. Bir bakışta bitmemek, bir gülüşte kaybolmamak, bir kelimede yitmemek.. VAR OLAN HER GÜZEL ŞEYİ SIRF ONU YARATAN İÇİN SEVMEK, O'NA OLAN HAYRANLIĞIMIZI ARTIRMAK İÇİN SEVMEK HER ŞEYİ.. İşte o zaman gönül bahçelerimizdeki gül dikenleri ellerimizi kanatmayacak... "
Sayfa 97 - Hz Fatıma'nın arkadaşı Rübeyyi'nin sevgi yorumu..·Kitabı yarım bıraktı