birokur

birokur
@tuvinur
Hangisi daha zor, bilmiyorum dedim. Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"En zorlu zamanların sonunda en güzel mükâfatlar bekler daima."

birokur

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 15. kitabı
Hermann Hesse
8/10 · 47,1bin okunma
Dünyanın içyüzünü görmek, onu açıklamak, onu aşağılamak büyük düşünürlerin işidir belki. Ama benim için tek önemli şey, dünyayı sevebilmektir; onu aşağılamamak, ona ve kendime hınç ve nefret beslememek, ona, kendime ve bütün varlıklara sevgiyle, hayranlıkla ve huşuyla bakabilmektir.
"Öte yandan öyle geliyordu ki, hiçbir şeyi ve hiç kimseyi sevemeyişiydi onu daha önce hasta yapan."