Seriyi sırtlayan bebikto
7/10
·692 syf.··
2026 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2026 00:54
Fırtınalar İmparatorluğu ile çapraz okuma yaparken başlarda anlamsız, ortalarda ferahlatıcı ve anlamsız sonlarındaysa beni en az Fırtınalar İmparatorluğu kadar heyecanlandıran bir kitap oldu. Nesryn ve Chaol hem Torre'nin şifası için hem de Ulu Kağan'ın ordusu için yollara düşmüştü. Bu kitap işte böyle arkadaşlar spoiler derseniz bu Charlie'nin Çikolata Fakrikası gibi olur. Bazı kişiler Sartaq ve Nesryn bölümlerinde sıkılmış nneeee? Yrene beni daha çok bunalttı. Hem Chaol'u hem de Sartaq'ı seviyorum dostlar ama yalan yok Sartaq'ı daha çok sevdim. Chaol TVD Bonnie gibi geliyor bana izlemeyenler varsa Lysandra'nın yan sanayisi gibi birşey yani. Şafak Kulesi ve Fırtınalar İmparatorluğu seriyi sırtında taşımış diyebilir miyiz bence diyebiliriz. Son kitabı okumak için sabırsanızlanıyorum. Acaba Doranelle'de neler dönüyor? Dorian bir işe yarıyor mu falannnn merak ediyorum. Yazarın teşekkür kısmında da belirttiği, ki buna gerek kalmadan hepimizin anında anladığı gibi, Kağanlıkta çok büyük bir Moğol ve Türk etkisi var. Hatta bu evrenin Orta Asya efsaneleri onlar diyebiliriz. Atların yerine ruklar, dede korkutlar yerine ocak-anaları... Borte'yi çok sevdim, Yeran'la olan nişanı ve ilişkileri hakkında daha fazla okumayı isterim. Kağanlığı keşfetmeyi... Veee Falkandan bahsetmek istiyorum içimi yumuş yumuş yapan bir karakter. Tarla faresi formu çok tatlı geldi ama özellikle kırkayak formundayken Borte'yle birbirlerine el sallamaları... çok minnoş içimi açan bir karakter oldu. Meave diyorum ve susuyorum.
Şafak KulesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20191,507 okunma
4/10
·400 syf.··
2026 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2026 20:51
valla sonu hic hosuma gitmedi ben drew gibi bir psikopatin yesile kalbini verip ölüp gitmesini ve yesilin de yeni ve saglikli bir hayata baslamasini istiyordum ve sıkıldım okurken emily ve marcusu daha cok okumak isterdim veya chloe ve elijahyi bu arada elijahyi her okudugumda aklima tvd deki elijah geliyor
Ötanazi Okulu 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,102 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·456 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
Luziayi o kadar sevmiyorumki yani... Kendisi sevilmedigi icin luxuria yi kiskaniyo ve kendini ona sevdirmeye lcok belliydi bir ara kiskancliktan kendini agactan atti o sahneye patladim OSHDHEHXEHSHSHJDJENZMND zaten sidra onu sevmedigi icin yani kendini sevdiremedigi icinsehirden ayrılmaya razi oluyo sidra onu sevse ayrilirmiydi sanıyorsunuz. Son sahnede agzim yine açık kaldi nnagihanim yapmış yapacağını hemen luxuria okumak istiyorum. Bu arada tvd ye cok benziyor
Canavarın da Kalbi VarmışN. G. Kabal · Dex Kitap · 20251,096 okunma
Puan vermedi·408 syf.··
2025 33. kitabı
Çok güzeldi... Yani böyle hem çerezlik hemde entrika dolu. Bir vampir kadın ve bir Kurt adamın aşk hikayesi. Her şey gerçekten çok güzeldi. Ana Konusu klasik olmasına rağmen okumaktan büyük zevk aldığım bir kitaptı. Okurken cidden geçmişe gitmiş gibi hissettim, TVD ya da Alacakaranlık izlediğimiz sürekli bunlarla alakalı kitaplar okuduğumuz zamanlara... Şimdi böyle söyledim diye de yanlış anlaşılmasın kitap kesinlikle cringe değildi. Zaten Hazelwood klasik konuları güzelleştiren bir yazar. Kitapta "bu öyle yapılır mı be salak" dediğim hiç olmadı ki bu nadirdir yani, baş rol kadınımız gayet aklı başında ve akıllı, aynı şekilde adam da öyle. Yalnız tek bir yerde yanlış yaptı ama o kadarda olur artık diyoruz.. Bu kitabı hiç bir zaman unutacağımı sanmıyorum, bu sadece çok güzel olduğu için değil tabi. Şu sıralar evlilik olaylarına karıştım ve... Kitabın isminin 'Gelin' olduğunu gören herkesin bana güzelce sataşmış olması birde... Kitabı okudukça resmen sayfalarda sevgilimi görmüş olmam yüzünden... Yani lowe ve sevgilimin karakterleri o kadar bir ki, cümleleri dahi... Hatta acaba ben mi abartıyorum diye düşündüm çünkü bilirsiniz her kitap kızının hayali kitap karakteri olan bir adamdır ki bu yüzden benzemeyen benzetmeler yapabilir, neyse bu sebepten bazı sayfaları, konuşmaları sevgilime gösterdim ve kendisi de buna şaşırdı, o da resmen bizim sahneler bunlar diye düşündü. Kendisi de kitap okumayı seven birisi fakat bu tarz romanları hiç okumamış bu yüzden onu karaktere benzettiğimi söylediğimde o da bu kadar benzerlik beklemiyordu fakat sayfaları gördükten sonra... O sonra ki tipi çok tatlıydı... Sonuç olarak eminim ki bu kitap benim için hep özel olarak kalacak. Ve elbette ki size de okumanızı öneririm çünkü söyledim mi bilmiyorum ama çok güzel bir kitap.
GelinAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20241,072 okunma
Kitabın en iyi yanı bitmesi
2/10
·424 syf.··
2025 29. kitabı
·
53 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2025 22:21
Okuma süremden tahmin edersiniz ki gram elimin gitmediği, hatta bitirmek için süründüğüm gerçekten felaket nefret ettiğim bir kitap oldu bu. Kitap hakkında kafamda sürekli saçma sapan şakalar döndü, zihnim çığlık falan attı bırakayım diye ama şükürler olsun bitirdim. Gerçekten yemin ediyorum bir kitabın bitmesine uzun süredir ilk defa sevindim. Bu kitabı büyük beklentiler ve umutlarla almıştım, güzel olacağına nerdeyse adım kadar emindim. Kapağını beğenmiştim, konusu hoşuma gitmişti ama arkadaşlar bunlara kanmayın çünkü hiçbir şey vaat etmiyor. Ayracına gidip bakarsanız zaten Can Yaman senin burada ne işin var diyorsunuz? Adamı zaten kız ahşap kokuyor diye tasvirliyor ve çok haklı herif odunun önde gideni. Böyle bir karakter yazmak için de çaba gerekir yazarı gerçekten tebrik ederim. Ben ne yazım dilini sevebildim,ne gidişatı, ne kurguyu, ne de karakterleri. Hiçbir şeyin içerisine tam dahil olamadım ve asla da devam kitaplarını da atmosferi de mersk etmedim. Hatta kitabı bitirmeye uğraştıkça o kadar bunaldım ki artık nolur bitsin de yorum yazayım diye bekledim. Neden bu kadar kötü? Sence de abartmıyor musun? Diyen arkadaşlar için spoilersız diyebileceğim tek şey karakterlerin birbiriyle ilişkisini yüzeysel buldum, yazım dili basit, olaylar bana kalırsa anlaşılır ve sürükleyici değil, giriş kitabı olmasına rağmen tek mekan mevzuları fazla uzatılmış, başrol karakterimiz hakkında yeterince hiçbir şey bilmiyoruz, bölümler kısa, (bunu sevenler olacaktır ama ben sevmiyorum) dünyasına dair açıklamalar bence anlaşılır da değil, romantizm desen tırt hani övecek bir tane şey arıyorum ama bulamıyorum. İçerisinde smut sahneleri de var ama arkadaşlar karakterleri o kadar shipleyemedim ki sahnelerden iğrendim ve okuyamadım üzgünüm. Kızın güçleri hakkında spoiler vermek
1000Kitap
Cadı ToplayıcısıCharissa Weaks · Olimpos Yayınları · 2024297 okunma
8 gibi ya, yok 6, BİR, 5 galiba, 7 de olabil- dörtbuçuk.
5/10
·528 syf.··
2024 79. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 21 Kasım 2024 16:43
Yani aslında öyle çok ümitlerle de başlamamıştım ama başlangıç ve ilk 100 sayfadaki konu harbiden çok hoşuma gitti. Olayların gidişatı ve sihrin işleyişi çok güzel aktarılmıştı. Ama sonrasında o kadar saçma bi şekilde evrildi ki durup bi noluyo lan dedim. Bu inceleme iki kısma ayrılacak. Spoiler vereceğim zaman söyleyeceğim ama spoiler dediğim yer o kadar belli ki 5 km öteden anlarsınız zaten kitaba başlayınca. Okuyup okumamanız size kalmış ama yine kitabı okumak yerine incelemeyi okuyup vazgeçmenizi tavsiye ederim. Bu kitaptan sonra anladım ki bi süre hafif fantastik(yersen) okumayı bırakmam gerekiyo. Ciddi manada gerçek fantastiğin neye benzediğini unuttum çünkü. Şuan piyasadaki yazarlar konuyu boş verip aşk üçgeni-ihanet-intikamtrak olaylar zincirine odaklanmaktan vazgeçmedikçe bu standolanelar okunabilir hale gelmeyecek. Konusunu anlatmakla vakit kaybetmek yerine olayların işleyişine değinerek ilerlicem.(burası spoilersız) En başta sihirbazlık konusuyla fantastik evrene giriş yapan kitap bu kısmı gerçekten güzel işlemişti. Alkış ve övgünün sihirbazın sihri üzerindeki etkisi, gerçek sihir kavramı, vampirlerin oluşumu ve sihirbazlarla aralarındaki farkları anlattıkları kısımları sevdim. Teknik olarak sihrin işleyişi çok basit ve 2 sezon tvd izlerken bulunmuş bi fikir gibi duruyo aslında ama mantıklı olduğu için buraya takılmadım. Sonuçta okurken kafamda oturdu mu oturdu. Sahnedeki sihirbazın sihri seyircilerin alkışları ile besleniyo ve sihirbazın zaten içinde olan gücü pekiştirip büyütüyo. Bi de kan büyüsü yapanlar var. Kendi kanlarını da sihrin içine katarak bu güc daha da katlıyolar. Ama bi süre sonra vücutlarındaki kan yetmeyince çareyi insan veya sihirbaz kanı içmekte buluyolar. Bunlara da vampir deniyo. Sihirbazlar güya vampirleri avlıyolar çünkü onlar çok
Acımasız İllüzyonlarMargie Fuston · Artemis Milenyum · 202481 okunma