irem

irem
@twcarmen
İçimde büyük bir nefret var. Herkese yetecek kadar. Üçüncü Dünya Savaşı'nı çıkartacak kadar. Herkesi öldürecek kadar. Dünyanın havasını indirecek kadar! Bunları yazacak kadar... Nereye kadar? Ölene kadar!..
Sayfa 145·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle hissediyordum ki o kirli insan elini, Yahudi'nin, Protestan'ın para kazanma hırsında. İnanılan bu dünya dışından gelmesi gerekir beni benden alabilmesi için. İsmi fark etmez. Tanrı, Allah, Jah... Her neyse, benden olmamalı! Bendeki çıkarcılığı, kıskançlığı, hırsı onda da gördüm mü, soğurum yazdıklarından. Ama ben bilirim ki yine insandır onları ortaya serpiştiren. O kutsal kitaplara kanlarını karıştıran. İnanırsam bir gün boyun eğerim iyiliğe. Ama matbaadan çıkmış bir kitaba inanmamı beklemek, zekamla alay etmek dışında, benden insanın kötülüğünü unutmamı beklemek olur. Tanıdığım o iğrenç türü de unutursam bir gün, inanırım elbet yazılanların hepsine... Dürüst olalım... Dinler ve Tanrılar! Hepsi ben ölünceye kadar.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Her şeyi bilen, her şeyi bilmeye devam ediyor ve bana gülüyordu.
Sayfa 113·Kitabı okudu
O zamanlar hala umudum vardı. Bedeli karşılığında mutlu olabileceğimi düşünüyordum. Ancak büyüdüm artık. Dünyayı versem Tanrı'ya damlasını vermez bana mutluluğun. İsmim Kayra. Kader demek. Tanrının ya da mutlak bir enerjinin hayatları programlaması demek. Ne büyük bir güç!
Sayfa 113·Kitabı okudu
Geriye Kinyas kaldı. Arada bir dediğimi dinleyen tek insan. O da yok olursa ne olur? Kayra kalır. Kinyas'ı düşünüp gözyaşları döker yalnızken... Kayra kalır. Kinyası rüyasında görür iki yıl... Kayra kalır. Kinyas'ın ölümünden on yıl sonra ne yüzünü hatırlar ne de yaşanılanları ne de konuşulanları... Kinyas gider. Kayra kalır. Bu kadar basit olduğu için hiç sevmedim dostlukları, aşkları...
Sayfa 110·Kitabı okudu