Bir ekonomist

Bir ekonomist
@ucaroglukubra
KTÜ İşletme
sigortacı
ekonomi yüksek lisans
26 Aralık
64 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Puan vermedi·128 syf.··
2018 15. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2018 09:55
Tarık Tufan'ın okuduğum ilk kitabı. Bu kitabı yorumlara, incelemelere ve övgülere dayanarak okudum. Bu yüzdendir sanırım çıtayı fazla yüksek tuttum. Kitap öncelikle çok duru bir dile sahip. Sade bir dil sevenler için gerçekten güzel bir kitap ama maalesef benim beklentimi karşılamadı. Bundan kitabın kötü olduğu anlamı kesinlikle çıkarılmamalı. Ama bana hitap eden bir kitap değildi. Kitap, bir gencin hayatının birinci ağızdan anlatılmasıyla vücut buluyor. Gencimizin çok sıkıntılı dönemlerden geçtiğini, ailevi hayatını, aşkını vs. anlatıyor. Yaşadığı bunalımlar ve intihar etmesi insanda bir etki yaratıyor. Ama bu etki sanırım bende biraz yüzeysel kaldı. Olsun yine de okumak güzeldi. vesselam:) Keyifli Okumalar
Edebiyat
Ve Sen Kuş Olur GidersinTarık Tufan · Profil Yayınları · 201811,6bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Bir ekonomist

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.··
4 günde okudu
·
2018 15. kitabı
Tarık Tufan
8.2/10 · 11,6bin okunma