Okudukca urperdigim bir zweig romani daha,son sahnesinde ozellikle icim bi burusuk oldu evet sahne diyorum cunku gozumun onunde belirdi o gozluklu bir gun ben olacak miyim diye kendimde hep ismini bilmedigim bi rahatsizlik var diye dusunur dururdum meger ismi buymus,umarim bir gun amok kosucusu olmam..