Okudugum en huzunlu roman keske sonunu oyle bitirmeseymis,bastan sona soluksuz okudum sanirim 2 3 saatte de bitirdim en sevdigim romani oldu birazcik underrated bir oman eminim edebiyat ogretmenlerinin destegi ile k.m.madonnadan daha populerite kazanacaktir