Deniz

Deniz
@ucncc
"Te digo que vida no tengo'"
Bir yıldır bir kadın yüzü görmemiştim. Bu tatlı hayaletten gözlerimi anlamıyordum, vahşi, kendinden geçmiş bir bakışla bakmış olmalıyım ki kadın aceleyle 'sakin olun! Kıpırdamayın!' diyerek beni sakinleştirmeye çalıştı. Ama sadece onun sesini işitiyordum -konuşan bir insan değil miydi? Yeryüzünde sorgulamayan, işkence yapmayan biri var mıydı hala? Yumuşak, sıcak, neredeyse şefkatli bir kadın sesi.
Sayfa 57·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Burada etrafınızda hep aynı şeyler vardı, aynı şey, korkunç aynılık.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Düşüncelerin bile sağlam zemine ihtiyacı vardır.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Ah o tatlı çocukluk çağım, neredesin!.. Hayatımın yirmi beşinci yılında senin hasretini çekip aramak, seni yâd etmek ne anlamsız!
Sayfa 20·Kitabı okudu
Artık ölürüm herhalde... Sonum yaklaştığına göre , anılarımı yazmasam da olurdu?
Sayfa 19 - Bölüm II·Kitabı okudu