Biz savcıları, hatta genel olarak bütün Adliyecileri,yeni, liberal insanlar saymaya alıştık. Gerçi bir zamanlar böyleydiler ama şimdi durum bambaşka. Şimdi bunlar sadece ayın yirmisini düşen memurlardır, o kadar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayır, Cezaevleri bizi tehlikeden koruyamaz, çünkü içindeki adamlar orada temelli kalacak değillerdir, sonunda gene aramıza Salıveriyorlar. Hem de işin kötüsü, bu kuruluşlar, onlarda her türlü ahlaksızlığı geliştirmiş, düzeyini daha da düşürmüşlerdir. Kısacası, tehlike bir kat daha artmıştır.