Aşık olmadığıma, dünyayla iyi geçinmediğime sevindim. Aşık insanlar genellikle asabi, tehlikeli olurlar. Perspektif duygularını kaybederler. Mizah duygularını kaybedeler. Sinirli, can sıkıcı psikopatlara dönüşürler. Katil bile olurlar.
Ve başkalarına bir ahmak gibi görünürsünüz. Birdenbire aklınızı yitirmişsiniz gibi. Neler hissettiğinizi anlayan, nasıl yardım edeceğini bilen birini bulmaktır tek ilaç.