Yani anlayacağın ya unuttum ya da alıştım bilemiyorum. Canımı yakmayı beceremiyorsun eskisi gibi.. ve gelme artık. Seveceğin varsa da yeniden sevme. Artık ben vazgeçtim beklemekten.
Kurduğum en güzel hayal olarak kaldı hep, ama asla vazgeçmedim engellere rağmen sevmekten. Çünkü onu sevmek yaşadığım hayatı daha anlamlı kılıyordu. Çünkü onu sevmek, diğer tüm insanların varlığını unutabilmekti. Çünkü o aşktan öteydi..
Bob Marley'in dediği gibi:
" Sen kim oluyorsun da benim yaşadığım hayatı yargılıyorsun? Ben mükemmel değilim ve olmak zorunda da değilim! Parmağınla beni işaret etmeden önce ellerinin temiz olduğundan emin ol!"