Udbanizm

Udbanizm
Hêviya dilê min tu yî...
181 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı

Udbanizm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·164 syf.·
7 günde okudu
·
2022 5. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Müthiş surette yalnız kaldığımı hissettim. Ah!... Bilhassa bu kadar kalabalığın içinde yalnızlık ne acı oluyor yarabbi!...
Gelmez o gelmez..., Mutsuz bir evin balkonunda gökyüzünü seyrediyordur!
Aman Allahım, reis bey!... Ben onun için, yalnız onun için adam öldürmüşken, bu sefer de gelmedi reis bey, bu sefer de gelmedi...
Kitapları bir kadın gibi sevenler, yalnız bekâr odalarının azabını daha az duyarlar.
... Azlıkta kalanlar çok olanlara nedense tepeden bakarlar.