Çocukluğumuzdan beri, kocalarımızın, çocuklarımızın elimizden alındığını, öldürüldüğünü görmedik mi? Acaba biz ana değil miydik, eş değil miydik? Acı çekmedik mi, aç kalmadık mı? Yoksulluktan başka ne gördük?
Yaşamaktan umudumu kestim.. Kimseyi görmek istemiyorum... Beni yalnız bırakın... Herkesi unuttum ben, hâttâ kendimi bile... Kim olduğumu, ne iş yaptığımı bilmiyorum...