Herkese merhaba,
Ben bu seriyi okumaya başladığımdan beri çok seviyorum. Devam kitapları çıkar çıkmaz da hemen alıp okudum.
2. Kitap çok heyecanlı bir yerde bitmişti ki neler olacağını merakla beklemiştim. Çan başlangıcından sonuna kadar heyecanı, aksiyonu hep diri tuttu. Birçok kahramanın bakış açısından okuduğumuz için de konunun içerisinde kalmamı sağladı.
Ana karakterlerimiz Citra ve Rowan 3 sene denizin altında bulunmayı ölümsü halde bekledikten sonra araştırma kurtarma gemisi onları buluyor ve neyse ki düşman ellere hemen geçmiyor iyileşebilme imkanı buluyorlar. Rowan zaten bu serinin gerçek bir günah keçisi. Başına gelenlerin sonu yok. Goddard başa geçme çabası içinde. Çünkü Tırpanlar ona hem güvenmiyor hem de desteklenmiyor. Greyson daha çok ön plandaydı ve kitaba iyi yönde etki etti. Fırtına Bulutu'nun insanları affedip affetmemesi ise...
Kitabın sonu beklediğim gibi gitmedi ama yine de güzeldi. Kitabı 33 saatte okuduğum göz önünde bulundurulursa ne kadar beğendiğimi siz düşünün.
Kesinlikle tavsiyemdir. Novella kitabı da çevirideymiş. Heyecanla bekliyorum. Herkese iyi okumalar dilerim..