Televizyonu açınca hep kötü şeyler görüyoruz, Meltem hanım, yalan mı? Kitapları öyle değil, onlar da da kötü şeyler var ama gerçek değil. Bir de sürükleyici.
Gençler bize hemen bir kenara itiveriyorlar ama bilseler ki ne kadar yaşlanırsan yaşlan sen de herkes gibi yaşamak istiyorsun. Ancak mezarda bitiyor hayat.
Hem ailen hem sınırın yoksa, uzakların bir anlamı yok; çünkü kalkıp gitme isteğin olmuyor. Zaten her şeye, bütün dünyaya uzaksın, daha nereye gideceksin?