📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün klinige bir anne geldi. Anne 15 yaşındaki kızının kitap okumasından inanılmaz derecede rahatsız olduğunu onun kitap okumasına tahammül edemediğini belirtti. Kızının iki güne bir kitap bitirdiğini kitap almaktan rahatsız olduğunu söyledi. Kızı adına danışmanlık talep etti.
Gerçekten bu nasıl bir zihniyet anlamıyorum. Kitap okuyan çocuğundan rahatsız olan bir anne 😱 Nasıl bir çocuk istiyor acaba ?
Uyuşturucu kullanan
Eve gelmeyen
Hedefi olmayan bir çocuk mu ?
Yazık..