Hayat = Başından sonuna sıkıcı bir yol.
Yaşamak = O yolun sıkıcı olduğunu unutabilmek için yaptıklarımız.
Sıkılmak = Unutabilmek için bir şey yapmama durumu.
Kazandığımız elin ardından, bir sonraki el için kartları yeniden karıştırmamıza verilen bir isimdir: Adalet.
Bizim için iyi olanı süzgeç kullanmadan bünyemize alışımızın yarattığı geçici etkilere verdiğimiz bir isimdir: Mutluluk.
Bir sonraki adımda acı yahut belirsizlik bulunduğunu öngörürken durduğumuz yere verilen bir isimdir: Korku.
Sadece su içtiğimiz kendi bardağımızı, bir sudan geçirmeden tekrar kullanmayışımıza verdiğimiz bir isimdir, yalan.
Bütün renklere eşit mesafedeki bir fırçanın, çoğunlukla gönül gözümüzün rengini kullanarak yaptığı resimlere verdiğimiz bir isimdir: Güzellik.