Okumaya gerçek anlamda başladığım kitap.
Bu kitapla okumaya başlamış olmak hayatımda yaptığım en doğru girişim belki de. Benim üzerimdeki tesiri çok büyük olan bu kitap; bana tanıdığım, yüz yüze oturup konuştuğum, derdimi anlattığım en yakın arkadaşlarımdan bile beni daha iyi anlayan, empati kuran, derdimi gerçekten dinleyip bana bir sürü nasihat veren hiç görmediğim, konuşmadığım biricik dostum, ağabeyim Sabahattin Ali ile tanışmama vesile oldu.
Böylece kitapların ne kadar değerli olduğunu anlamış bulundum.
İlk kitap bana kalırsa önemli ve herkese ilk kitap olarak bu kitabı tavsiye ederim.