İnsan iyi niyetini ne kadar sessiz yaşarsa, o kadar kolay yanlış anlaşılır. Başta bu sessizlik olgunluk gibi görülür; sonra alışkanlık olur, en sonunda da zayıflık sanılır.
Bu yazara karşı bir ön yargım vardı. Sizde benim gibiyseniz kesinlikle kırın ve bu kitabı okuyun. Diğer eserlerini bilmem ama bu benim kitaplığımda baş köşeye koyduğum sayılı kitaplar arasında yerini aldı. Çünkü bir süre sonra notlarımı tekrar gözden geçirip sindirmek, kendimle tekrar tekrar yüzleşmek istiyorum.