Ülkü Elif İnce

İlber Hoca’ nın Anısına…
Bence insanın 70'inden sonra artık kendini tekrarlama devirleri başlamıştır. Bu yüzden kısa kesmeli, asla "ben" dememelidir. Her zaman arkadan gelenler vardır ve onlar daha iyi çıkabilir, bunu unutmamak gerekir.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Modern insanın en büyük sorunlarından birisi de "hiçbir şey yapmamak" ya da "sıkılmak" gibi lükslerini kaybetmiş olmasıdır.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Psikoloji
Ortada bir başarı olduğunda işin içine bir de ödül eklemek hem başarının kendisine hem de salgılattığı dopamine yapılan bir haksızlıktı.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Psikoloji
Tükettiğiniz ne olursa olsun araya özlem girdiğinde tadından yenmeyecektir.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Hayata Dair
Haz olması için acı olması lazım. Tokluk olması için açlık olması lazım. Özetle beyazın mükemmelliğini anlamak için ara sıra siyahın içinde yaşamak lazım.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Alıntı