Bence insanın 70'inden sonra artık kendini tekrarlama devirleri başlamıştır. Bu yüzden kısa kesmeli, asla "ben" dememelidir. Her zaman arkadan gelenler vardır ve onlar daha iyi çıkabilir, bunu unutmamak gerekir.
Haz olması için acı olması lazım. Tokluk olması için açlık olması lazım.
Özetle beyazın mükemmelliğini anlamak için ara sıra siyahın içinde yaşamak lazım.