“Bunu da yaptım,” dedi katil. Deli gibi gülmeye başlamıştı. Bakışları oldukça
korkutucuydu. Kendinde değilmiş gibiydi. O gözlerin ardında başka birisi varmış gibiydi. “Bunu da öldürdüm!” diye devam etti sözlerine. Birisiyle konuşuyordu görünürde lakin olduğu yerde kimse yoktu. Eski ve terk edilmiş bir fabrikanın bodrum katında kim olabilirdi ki? Kendisi ve hemen ayaklarının dibinde duran ceset haricinde kimse yoktu orada. “Ne kadar kaldı?” diye sordu kanlı dizlerini soğuk zeminden çekerken. Büyük bir
umutla verilecek olan cevabı bekliyordu. “Biraz daha!” dedi kafasının içindeki ses. “Sana verdiğim sözü tutabilmem için...
***
Yeşil Hançer adlı hikayemden... Okumak isterseniz profilimdeki hikayeler kısmında mevcut :)