Ama dediğim gibi, en büyük hatam insanlardan cümlelerimi bitirmelerini beklemekti. Hayatımın belli bir dönemine kadar hep böyle yaptım zaten. Gözlerinin içine baktım beni bilsinler diye. Birisi gelip, "Evet ben seni tanıyorum "desin diye bekledim.
Gerçekten de konuşarak yapılmayacak iş yoktur. İhtilaller çıkartılabilir, birileri aşık oldurulabilir hatta intiharlar ettirilebilirdi. Konuşarak her şey yapılırdı. Ve bana çok komik geliyordu.