sevgili 1k sakinleri size bir konuda danışmak istiyorumm
Söyleyeceklerime gelmeden önce herkese merhabaaa umarım hepiniz cok cok iyisinizdir yaz tatili nasıl geçiyor? acikcasi benim bekledigimden daha yogun hatta o kadar yogun ki geçen sene denizden cikmayan ben bugune kadar hic denize bile gidemedim😭 bunu telafi edeceğim tabii ki bir yandan 11. sınıf zaten bekledigimden yoğundu ve daha göz açıp kapayincaya kadar 12 oldum hem dersleri götürmek hem kitap okumaya calismak hem de hayatin yogun temposuna ayak uydurmak gittikçe zorlasiyor valla ne yalan soyleyeyim gelelimm size danışmak istediğim konuyaa.. öncellikle yaklasik bir 40-50 kere size pdf insani olmadigimi soylemistim fakat bu biraz da aslında elimde imkanlardan kaynakli yapabilecegim bir sey degildi telefonum bunu kaldirmiyordu bilgisayara zaten asla yukleyemiyordum derken pdf okuma isi tamamen hayal olmustu ancak gectigimiz günlerde hem yks surecimi hem de kitap okuma surecimi daha kolaylastiracak bir karar verdim ve ipad aldimmm tableti kesinlikle verimli kullanmak istiyorum ama aklımda sürekli olan bir fikri hayata gecirebilecegim ben kitapları okurken genelde begenebilecegim tarzda kitaplar almaya calisiyorum bu nedenle begenmedigim cok fazla kitap olmuyor ve evet buna bir son vermenin zamanı geldi de geciyordu bile yorumlar kısmına kesinlikle elestirmelisin ama bu kitaba para vermeye değmez pdften oku dediginiz kitap önerileri varsa bekliyorumm geçen kayıp kahraman okuma yerine de yazmistim yeterince cesarete sahip olursam belki yazdigim kitap hakkinda burada bisiler paylaşmaya baslayabilirim ama bu sadece fikir henüz yakın zamanda böyle bir sey düşünmüyorum şimdiden yanıt yazan herkese cok cok tesekkur ediyorum💗😽
Umarım seni sevenler bunu hissettirmeyi de biliyordur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Demek beni özünde yaşatarak göçüp giderken, yaşanmamışlıklarla, yarım kalmış aşkımızla sade ve sessiz bir şekilde kabullenip gidecektin. Bu kadar kesmiştin umudunu ve böylesine bir kabulleniş haline bürünmüştün. İçin rahat olacaktı belki... Ama bilemeyecektin ki 'biz' olunca, bizi yaşadıktan sonra nasıl verecektin son nefesini. Umarım birimizden birimiz bu yolculuğu fani tarafta tamamlarken diğerimiz yanında olur ve ellerini tutup 'İyi ki,' der, 'iyi ki tekrar kavuştuk.' Ve umarım biliriz ki bağımız, sevgimiz, aşkımız; bedenlerimizin ötesinde bir yerde mühürlenmiş. B.B.B. E.K.
Aforizma
Sabah Kahveni Al, Yoruma Gel!
🌞 Günaydın! Yeni bir gün, yeni umutlar ve yeni kahveler demek…☕😊 Bugünün modunu merak ediyorum. 👇 😄 Enerjim tavan! ☕ Önce kahve, sonra sohbet. 😴 Biraz daha uyusam fena olmazdı. 💪 Ne olursa olsun güne hazırım! Yoruma sadece bir emoji bırak: ☀️ ☕ 😴 💪 😎 Umarım bugün yüzünüzü güldüren güzel sürprizlerle, bereketle ve huzurla geçer. Hepinize harika bir gün diliyorum. 🌼💛 🎵 Sabahın eşlikçisi: Sezen Aksu – Hadi Bakalım open.spotify.com/track/51xYVRNDN...
1000Kitap
Umarım başka bi evrende her şeyi bu kadar fazla kafaya takmayan biri olurum…
Umarım başka bir evrende her şeyi bu kadar kafaya takmayan mutlu biri olurum.
1000Kitap