Umay Dilara Özçelik

Umay Dilara Özçelik
@umaydilara
En iç, en içten, en içteki sesine bile aykırı düşebilir mi kişi? –Düşer...
9/10
·152 syf.··
2017 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2017 17:06
Reis Bey beğendiğim bir kitap oldu. Kendi halinde, somurtkan bir mahkeme reisi, yanlış hüküm verir ve haksız yere bir genç idam edilir. Gerçek öğrenildiğinde Reis Bey pişmanlığından dolayı mesleği bırakmak ister. Merhametin saçmalığından sürekli bahseden o adam merhamet ister, ne kadar önemli olduğunu anlar. Kitap böyle devam eder. Bir tiyatro eseri olduğu için okunması kolay akıcı bir kitap. Merhamet tohumunun aslında herkesin içinde olduğu, sadece yeşertilmesine yardımcı olunması gerektiğini anlatıyor. Özetlemek gerekirse içimizdeki merhametin farkına varmamızı sağlayan bu kitabı beğendim. Hayatımıza değer katan kıymetli kitaplardan biri. Okunmasını öneririm
Şiir
Reis BeyNecip Fazıl Kısakürek · Büyük Doğu Yayınları · 20239,9bin okunma