İnsan evvelâ kendi kendisinden utanır gibi olur, ama bilir misin, bizim en büyük maharetimiz nefsimizden beraat kararı almaktır. Vicdan azabı dedikleri şey ancak bir hafta sürer. Ondan sonra en aşağılık katil bile yaptığı iş için kafi mazeretler tedarik etmiştir.
"Sonra sen gelmelisin dilimin ucuna, adın gelmeli.
Adın kurtuluştur ama, söylememeliyim."
....
"Hadi tut elimden gök gibi, ölü kadar yalnızım..!"
Erdem Beyazıt