"Sokak Nöbetçileri masalı bitti mi?"
"Sokak Nöbetçileri hiçbir zaman bitmez, çünkü kardeşim çocuklar daima yaşamaya devam eder, sokaklar onlara kucak açar, acılar ise onları hiçbir zaman terk etmez."
"Fakat, Koza'nın, Bartu'nun, Mutlu'nun, Işık'ın, Lâl'in, Yankı'nın ve Helin'in hikâyesi sona erdi;bizim masalımız burada bitti;masalımızın son cümlesi ise sonsuza dek mutlu yaşadılar, olmayacak, her ne olursa olsun, birbirleri için yaşamaya devam ettiler, olacak; acılarına, izlerine ve çocukluklarına rağmen."