Sebhoca

Kitabı okuyunca gelen öğrenme "bir, sıfırdan büyüktür." yani bir alışkanlık kazanmak mı istiyorsun; minik adımlarla başla ama her gün yap. Aynı hadisteki gibi: “Allah'ın en sevdiği amel, az da olsa devamlı olanıdır“
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir yılı geride bırakırken söylemem gerekir ki en sevdiğim uygulama 1000kitap uygulaması oldu, tekrar. Okuduğum kitapların bir yerlerde yazılı olması,sonradan unuttuğumda bile bana hatırlatması,beni hedefimle ilgili gaza getirmesi,okumaya heveslendirmesi,okuduğum kitabı başkalarının gözünden de görebilmek,yeni okuyacağım kitabı önermesi derken çok güzel ya.Teşekkürler 1000Kitap