'umutlarım ölüyor sokak aralarında lisanım ıstırabın kahrıyla sessizdir ey bunalıyor, ağlamak istiyorum. nafile gözlerim kıvılcımlar dergâhı, yaşsızdır ey muamma ummanıdır sinemin; andır vefa vehimdir, ihtirastır bedenim, başsızdır ey visalin esrarına hayranım, ama heyhat hicret ah, belki hicret; buğday başaksızdır ey' Nurullah Genç 🌻
"Yaşamımı anlamlı kılma peşindeyim. Başka yaşamlar umurumda değil.."
1000Kitap
Reklam
Her şeyi silmekte epeyce kararlıyım Kendime kaldıkça ben de çok zararlıyım
Müzik
YAŞAMAK DÜRTÜSÜ
​Ya hu, siz ne diyorsunuz? Siz mi yaşamayı seviyorsunuz; Onursuz, gurursuz ve vurdumduymazca... Güldürmeyin beni! Bu mu sizin için yaşamak? ​Yaşamak nedir ki? Bir kuru ekmek, bir yudum su mu? Yoksa vur patlasın, çal oynasın mı? O halde Filistin’de, Myanmar'da, Keşmir’de, Doğu Türkistan’da... Ne bu, yaşamak mı? ​Direnç var hayatta, Yaşamak emek işi, gayret işi. Yaşamak bir şükür işidir; Var olmanın teslimiyeti, Gelen eziyetin yönelttiği yeri kavramaktır. ​Yaşam; peynir ekmek, bal börek mi? Yoksa sevdiklerinin hayallerini unutmamak için Her gün Allah’a yalvarmak mı? ​Harbiden, nedir yaşamak sizin için? Bir tatlı gülüş, Bin endişeden uzak, kaygısız bir ömür mü? Yoksa hiç tanımadığın bir insan için Oturup ağlamak mı? ​Biz anlayamadık ya Resulullah...
Filistin
Kahveme eşlik eden tek yakışıklı…
Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim. Mustafa Kemal Atatürk
1000Kitap
Yaptığınız iyiliklerin karşılığını alma ihtimaliniz düşüktür; yaptığınız kötülüklerin karşılığını görme ihtimaliniz ise yüksektir. İnsan doğası çoğu zaman böyle işler; olumsuz deneyimler zihinde daha güçlü yer eder ve daha hızlı karşılık bulur (negativity bias). Bu yüzden iyilik yaparken beklentisiz olmak, kötülük yapmaktan ise uzak durmak stratejik olarak en doğru duruştur.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Reklam