Bu kitabı bitirdikten sonra okudugum diger kitaplarda martini arıyorum sanki bir sevdigimi kaybettim ve içimde bir boşluk olustu
Profilime goz atabilirsiniiz kendimce yazıyorum
Spoiler sayılır! Profilimdeki kitapların hepsini bu yıl okumadım uygulamada yeniyim okuduklarimı ekledim inceleme yayınlansın diye kelime dolduruyorum
Kuzeydeysen eğer yoka tek çıkmamalısın. Bir yol arkadaşın varsa bu asla bill olmamalı.