Midoriya, sırf Bakugo ondan nefret ediyor, onu görmeye tahammül edemiyor diye Bakugo'yu başkasını araya koyarak kurtarmaya çalıştı. Bakugo, pişman olduğunda Midoriya'ya çok şey borçlu :'(
"Her ne kadar dünyadan ve insanlardan nefret etseniz de yalnız yaşayamazsınız. Sırtınızı yaslayacak birilerine ihtiyacınız olur. İnsan olduğunuz için."