Sade bir diile yazılan öğütler kitabi niteliğinde. Okuyucuyu yormadan aşk, iyilik, kötülük, zaman, acı vb kavramların içini kısa kısa doldurup anlatması, gezgin bir peygamber edasıyla yaptığı yolculuklardaki toplumcu bir refleksin, herkese ulaşma gayesinin yansıması bence. Bu yönüyle edebi yönünün detaylı değerlendirilmesinden muafiyet kazandığı kanaatindeyim.:) keyifli okumalar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kısa ama etkileyici öykülerdi. Açık bir dille yazdığı öykülerinde okuyucuyu öykülerin son kısmında adeta dumura uğratıyor Zweig. Kitaplarının kısa öykülerden oluşması derinliğinin olmadığı anlamına gelmiyor. Buradaki amacın daha çok insana ulaşma amacı olduğunu düşünüyorum. İyi ki de öyle. Keyifli okumalar.