Kabileye bağlı kalmak zorunluluğu, daha karmaşık süreçlerle de birleşiyor elbette. Bu da öfkeyi getiriyor, şiddeti getiriyor, ölümü yüceltmeyi, öldürmeyi aklamayı getiriyor.İnsanların kendilerini sembollerle ifade etmesi, bıyıkların biçimini bile kimlik haline getirmek, sorgulamadan verili değerleri savunmak...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kapitalizm ve kitle iletişimi eliyle, tarih boyunca yüceltilmeye çalışılmış, çeşitli Rönesanslardan geçmiş insanın tekrar hayvanlaşması süreci yaşanıyor. İnsana biyolojik ihtiyaçlardan ibaret bir canlı gibi yaklaşılıyor.
Gelecek döneme yönelik distopik öğeler barındıran kitapta; farklı yönetim biçimlerinde ortaya çıkan ekonomik düzende sınıflar arası ilişkileri irdeleyen , otomasyonun istihdam üzerine etkilerinin olası sonuçlarına dikkat çeken kitapta ve son olarak da kapitalizmin çevre üzerindeki yıkıcı etkilerini akademik alıntılarla görmek mümkün.Kitap, üzerinde durduğu konuları okuyucuya detaylı anlatma ihtiyacı duymuyor ama ihtiyaç duyabileceği kaynakları işaret ediyor.Bu yönüyle yol gösterici bir özelliği var.Sonrası okuyucunun ilgi ve alakası artık.
Asıl mesele insan medeniyetinin ekolojik krizlerden sağ çıkıp çıkamayacağı değil, bundan makul ve eşitlikçi bir biçimde “hep beraber” sağ çıkıp çıkamayacağımızdır.