Kitap okumaya yeni başlayan kişilere önermem çünkü çok ağır gelecektir. Biraz kendinizi alıştırın daha sonra kesinlikle okuyum ama. Öyle bir kitap ki içinde verilen mesajlar konular o kadar önemli ki insan gerçek hayatta kendi gözleriyle görüyormuş gibi oluyor. Oğuz ATAY hayatımda okuduğum en kaliteli yazar diyebilirim. Ne olursa olsun bu kitabı okumadan ölmeyin