Gördüğün her şey,
Duyduğun her şey,
Bir şişe biranın ardından baktığında hiç bir anlam ifade etmiyor gibi görünüyor.
Ve yorulmuşsun, içine kadar bükülmüşsün.
Ait olmadığını hissediyorsun hiç bir yere.
Ve tam kaçmak üzereyken,
Keş herif bir kere daha sesleniyor oradan,
"Hey, kalk ayağa evlat, bir şarkı daha söyle!.."
Başarısız boktan bir yıl geçirdik,
İyi olan tek şey bir kaç iyi şarkı ve bir kaç şişe biraydı.
Geri kalanı umursanacak gibi değildi.
Bir sürü sahte insan tanıdım,
Bir sürü sahte sarhoş gördüm ve bir sürü sahte insan faydalandı benden düşüncelerimden, şarkılarımdan, şişelerimden ve cebimden.
Hata yaptığımı bile bile yine de beni aldatmalarına fırsat verdim.
Bu yıl, diğer yıllardansa daha az insan vardı etrafımda.
Ve ben bu kadar az insanla, yaşayabileceğimin en iyisini yaşadım.
2020'den beklentim mi?..
Hiç, koca hiç hiç...