📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu filmi iki üç kez izlemişimdir hepsinde de çok güzel ağlattı. O kadar güzel bir film ki... Aklımdan çıkmıyor. Çok seviyorum. Olumsuz yorum yapabileceğim hiçbir noktası yok. Gözüm kapalı önerebileceğim bir film. Kesinlikle şans vermelisiniz. Her türlü ödülü hak ettiğini düşünüyorum. Duygusal bir anınızda izlerseniz daha iyi hissedersiniz filmi.
Bu kadar övdüm ama aranızdan izleyip de sevmeyen çıkarsa çok üzülürüm 😔 Yine de izleyin!!