Filmimizin ana teması baş karakterimizin günlük hayatını şizofreniyle nasıl yürüttüğü. Film psikolojik rahatsızlıkların günlük yaşantıyı nasıl etkilediğini çok güzel anlatıyor. Karakterler ve karakterlerin rollerine bürünmesi bence çok çok iyi. ( Paul biraz sinir bozucu.) Oyunculuklar mükemmel. Her duyguyu eksiksiz yaşatıyorlar. Tek olumsuz yorum yapabileceğim bir sahne var ama o da çok önemli değil.
Bazı psikolojik filmler sıkıcı oluyor fakat bu o kadar sürükleyiciydi ki... Çok beğendim. İzlemenizi kesinlikle öneririm.