“Onlarca yıl daha iyi bir yaşam için hazırlanmıştım.” dedim. “ama bu asla gerçekleşmedi. İnsanın kendi felaketiyle ilişkisinin onun beklemekten ibaret olduğunu kavrayıncaya kadar uzun süre duygusal ve melankolik bir hâlde yakınıp durdum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimdeki hangi niyetin peşinden gittiğimi an be an bilemiyorum, hatta içimde bir niyet olup olmadığını da bilmiyorum. İnsan ölmeden çok önce ölümcüllük evrelerinden geçer.