Yâni "hem bir ülkede saltanat olacak, hem de o ülkede zulüm olmayacak!" diye düşünmek, gerçeklerden uzak konuşmak olurdu. Gerçi tarihin bazı dönemlerinde tek tük adil sultanlar çıkmıştır amma, bunlar bir elin parmaklarının sayısı kadar azdır. Onun için saltanat, ya da onların çağdaş versiyonları olan dikta rejimleri devam ettiği sürece, halkın, gerçek hak ve hukuka sahip olması mümkün değildir!