Eğer insan inanmıyorsa yarın diye bir şey de yok. Geçen saat güzel olsun çirkin olsun bir daha geri dönmüyor. Sessiz ol Susanne. Bu saatimiz güzel de geçse kötü de geçse yarın gelecek ve her şeyi bitirecek. Çünkü ölüm aşktan daha kuvvetli.
Onu yalnızca dokunarak, yalnızca koklayarak bile tanırdım; kör olsam bile nefeslerinden, ayaklarının yere vuruşundan tanırdım. Ölmüş olsam bile, dünyanın sonu gelmiş olsa bile tanırdım onu.