Çünkü gözler, yani göz dediğimiz organ hiçbir ifade taşımaz, oyulup çıkarılsalar cansız iki bilyedirler sadece, gözkapakları da öyledir, çeşitli görsel güzellikler ve incelikler, kaşlar ve kirpiklerde toplanır, ama yine de dikkatleri çeken gözlerdir,
Dünyadan o kadar uzağız ki kim olduğumuzu unutmamız o kadar uzun sürmeyecek, hatta birbirimizin adını söylemek bile aklımıza gelmeyecek, neye yarar ki, adlarımız ne işe yarayacak, hiçbir köpek bir diğerini bizim koyduğumuz adla tanımaz.
Herkes bilir ki, mükemmelliğe giden yol taşlıdır ve erdem de bu yolda her zaman engellerle karşılaşır, günahı ve kötülüğüyse şans öylesine destekler ki..