Yol güzelse yürüyorum işte biraz, cay sıcaksa içiyorum, kitap sararsa saatlerce okuyorum, ne aşka kapalıyım ne yalnızlığa küsüm hatta biraz benimsemiş ve dahi içselleştirmiş bile olabilirim, ufak şeylerden mutluluk çıkarabilen minimalist yanima sarılıp yaşamaya çalışıyorum.
İnsan bazen de kalmak ister. İyi bir günde, güzel bir anda, radyoda denk gelen o meşhur şarkıda.
Gitmek isteyince gidebileceğimiz,
Zaman dursada hiçbir yere gitmesek.
Kalmak isteyince kalabileceğimiz günlerimiz olsun.
Islak sokaklar mevsimindeyiz artık
Bu kalabalık şehre hüzün yağar bu zamanlar
Yalnızlık yağar caddelerine
Darmadağın saçlar, ıslanmış yüzler hep yere bakar...